Saatolog.com.tr

Saatolog.com.tr Logo

Online Alışveriş Fenomeni

24 Aralık 2020
Online Alışveriş Fenomeni

Malum, online alışveriş doğal sınırlarına ulaştı diye düşünürken ve lüks perakende zincirleri fiziksel mağazalarını kapatıp internet üzerinden alışverişe geçerken, üzerine gelen pandemik kriz, halihazırda sıklıkla yaptığımız bu rutini hayatımızın en önemli aktivitelerinden biri haline getirdi. Artık her şeyi internet üzerinden satın alır hale geldik, dijitalleşmenin altın çağına bir kez daha tanıklık ediyoruz.

Online Alışveriş Fenomeni
Online Alışveriş Fenomeni

Artık her şeyin bir platformu var, evet. Ancak burada dikkat çeken nokta bu platformların bize ne kadar değer kattığı, bize nasıl bir deneyim yaşattığı oluyor (tabii bir sanal market alışverişiyle, lüks moda markalarının websiteleri üzerinden yapacağımız alışverişleri bir tutmuyoruz). Bu deneyimi yakın zaman içerisinde yeni oyun alanı haline getiren bir isim var: Raf Simons.

Şu an Prada’nın direksiyonunda ikamet eden tasarımcı, kendi kürasyonunu satışa sunacağı, farklı markaların kapsül koleksiyonlarını barındıracak ve özel satışlar gerçekleştirecek bir online alışveriş platformu açtı: History of My World. Kıyafet, ev tekstil ürünleri ve edebiyat üzerine odaklanan site, şimdiden kısa yollara eklendi desek doğrudur. Simons’ın kendi markasına ait parçaların satışa çıkmasıyla birlikte markanın yeniden eski günlerine geri döneceği söylentileri konuşuluyor.