1884 yılından bu yana lüksün simgesi kabul edilen Bulgari her sene olduğu gibi bu sene de yılbaşına özel serisiyle gözleri üzerine çevirmeyi başardı.
I Believe in Wonder isimli kampanya ile yeni yıla yeni bir bakış açısıyla bakmayı hedefleyen marka, hayatın her alanındaki güzellikleri ve cazibeyi keşfetmeye odaklandığımızda karşımıza çıkacak mucizelere dikkat çekiyor. Markanın merkezi olan Roma’da çekilen reklam kampanyasında ise mucizeler ateş böceği ikonları ile temsil ediliyor.
Maison aynı zamanda on yıldan fazladır birlikte çalıştığı Save The Children kuruluşuyla bu kampanya özelinde de bir proje geliştirdi. Kampanya ile Zambiya’daki 3-8 yaş arası çocukların eğitim haklarının garanti edilmesi hedefleniyor. Ayrıca sosyal medya için tasarlanan kampanya filtreleri gülümsemeyle aktif hale gelerek kullanıcıları gülmeye teşvik ederken yeni yılın ilk mucizesini de gerçekleştirmiş oluyor.
Yeni yıla mucizelerle dolu bir koleksiyona sahip olarak giriş yapmak isterseniz, koleksiyona Bulgari butikleri ve internet üzerinden ulaşabilirsiniz.