Moda sektörünün bir diğer alametifarikası da markalar ve isimler arasında yapılan işbirlikleri. Markaların her geçen gün değişiklik gösteren popülarite ivmesini yükseltmek için yapılan yegâne pazarlama taktiklerinden biri olan bu işbirlikleri, tüketicilerin her an her yerde bulunamayacak parçaları gardıroplarına ekleme dürtülerini tetikliyor.
Benzeri bir işbirliği, New York menşeli Coach’un geçmişten aldığı ilhamla şekilleniyor. 1980’li yıllarda her çizdiği konuşulan Keith Haring’in çizgileri, yılların eskitemediği Mickey Mouse’a yeniden, üstelik bu sefer beyazperdede ya da televizyon ekranında değil, kaliteli deri çantalarda, cüzdanlarda, bomber ceketlerde ve kabanlarda hayat veriyor…
2000’li yıllarda Mickey Mouse ile büyüyen, hatta Disney yıldızı olarak kariyerine adım atan isimlerin yer aldığı kampanya çekimi, bir yandan 80’li yılların pop kültürünü yansıtırken bir yandan da milenyum çağının nostaljik tavrına işaret ediyor.