Moda sektörünün pazarlama takviminde yılbaşı çanları çalıyor. Lüks perakende sektörü, takvimler 1 Aralık’ı gösterdiğinden beri kırmızı ve yeşil tonlarına büründü. Haliyle pek çok lüks marka, artık sektörün en önem verdiği nosyonlardan birine, deneyime odaklandığı için yılbaşı ruhunu bir yaşam stili haline getirmeyi de ihmal etmedi.
Sektörün önemli dişlileri, kendi bünyelerinde kült mertebesine ulaşan tasarımlarını birer yılbaşı süsüne çevirerek bu festival tadındaki ayı, ikonik parçalarla süslemeye başladı. Celine’in monogramı, Balenciaga’nın meşhur düşük omuzlu kırmızı puffer ceketi ve sokak stilinin ayarlarıyla oynayan kült tasarımı Triple S, artık podyumu değil, evinizin en sıcak köşesinde yer alan yılbaşı ağacını süslüyor.
Prada’nın geometrik desenlerini taşıdığı yılbaşı süsleri, Christopher Kane’in adından mütevellit markası More Joy’un yeni yıla dair umut dolu anahtar kelimeler taşıyan tasarımları, yeni yıl heyecanınıza eser miktarda moda algısı katmaya hazır. Yapmanız gereken, favori markanızı seçip yılbaşı süslerinden kendinize bir seçki hazırlamak.