Lüks çizgisini el attığı her noktaya taşıyan, beklentilerin ötesinde koleksiyonlarla geçtiğimiz dönemlerde sporseverlerin de ilgisini çekmeyi başaran Gucci, yeni sezonda da sürpriz adımlar atmaya devam ediyor. Geçtiğimiz sezon Balenciaga’yla olan sıra dışı iş birliğiyle gündeme oturan, Gucci Vault ile lüks perakende düzeninde yeni bir yol açan marka, el sıkıştığı Major League Basebool, yani MLB ile beyzbol ligini ele geçiriyor.
Gucci’nin kreatif direktörü Alessandro Michele markanın eklektik estetiğini farklı bir kulvara taşıdığı bu iş birliği ile spor ile lüksün mükemmel uyumunu ispatlamayı hedefliyor, tahmin edeceğiniz üzere de hedefi 12’den vuruyor.
Hazır giyimde, New York Yankees’ten Los Angeles Angels’a, San Francisco Giants’tan Pirates’a kadar Major League Baseball takımlarına atıfta bulunan koleksiyonu; kolej ceketleri, pelüş kapüşonlu ceketler, yılan derisi ve pelüş beyzbol şapkaları, sweatshirt’ler, koşu pantolonları ve deri çantalar süslüyor.
Koleksiyon, yalnızca markanın geçen yıl başlattığı deneysel çevrimiçi konsept mağazası Gucci’s Vault aracılığıyla satışta.