Malum, son bir yıldır en büyük gayemiz hayatı eve sığdırmak olunca, yaşam alanımıza yapacağımız ufacık dokunuşlar bizi motive eder hale geldi. Kimimiz “do it yourself” projeleriyle evlerimizi güncelledik, kimimiz online alışverişin en derinine inip alışveriş listesini estetik kaygılarımızla güncelledik. Nasıl olursa olsun, öyle ya da böyle, yaşam alanımızı daha yaşanılabilir kılmak adına elimizden geleni yaptık.
Bu durum aslına bakarsanız sadece tüketicileri değil, tüketicileri alışveriş yapmaya doğru iten markaları da etkisi altına alıyor ve lüks perakende sektörünün öncü isimleri, ürün skalasını genişletip farklı ihtiyaçları karşılamak adına elinden geleni yapıyor. Tabii marka kimliğini ve DNA’sını da bu dönüşümün bir parçası haline getirerek… İşte böyle bir dönüşümün ilk adımını atan Diptyque, duyusal bir deneyim sunduğu mum ve koku serisine 60’ıncı yıldönümünü kutlamak adına bir ev koleksiyonu seçkisi dahil ediyor.
Decoration Collections adındaki seri, markanın mirasında yer alan desenleri, mum tasarımlarında yer alan alametifarikası oval tasarımı ve tipografiyi, dekoratif tabaklara, Amerikan servislere, vazolara ve dekoratif objelere taşınıyor. Geometrik detaylarla kaplı bir yemek takımı, Diptyque’in egzotik notalarıyla bir araya geldiğinde, yaşam alanınızdaki değişimi fark edeceksiniz.