2040 yılına kadar çevre hedeflerini artırarak karbon nötr olmayı planlayan Burberry, ayrıca ürettiğinden daha fazla sera gazı emisyonu tasarrufu ile de iklim pozitif olma sözü veriyor.
CEO Marco Gobbetti; “Burberry doğayı ve çevreyi keşfetme arzusu ile kurulan bir şirket, bu 150 yıl boyunca bizim ilham kaynağımız oldu” diyor ve miraslarından esinlendiklerini vurgulayarak karbon emisyonlarını 2040 yılına kadar %46 oranında azaltacaklarını vadediyor.
2020 yılında kurdukları Regeneration Fund ile karbon emisyonu ve sürdürülebilirlik hedeflerini onaylı hale getiren marka ilk olarak Avustralya’da çiftçilerle yaptığı iş birliği ile yün üretimindeki çiftçilerin toprak sağlığını güçlendirmeyi hedeflemiş ve bunda da başarılı olmuştu.
Ana hedefin gezegenimizi ve gelecek nesiller için yarınları korumak olduğunu söyleyen kreatif direktör Riccardo Tisci; markanın sektörün yeni standartlarını belirleyen bir oyun kurucu olacağının da altını çiziyor.