Saatolog.com.tr

Saatolog.com.tr Logo

Aşkta Kaybolmanın En Lüks Yolu

8 Eylül 2022
Aşkta Kaybolmanın En Lüks Yolu

“Korkusuz yaratıcılığı” ile birçok kişiye ilham kaynağı olan Beyonce, ikinci kez Tiffany & Co.’nun bireyselliği, sevgiyi ve evrensel bağlantıyı kutlama temalı en yeni kampanyası “Lose Yourself in Love”da yer alacağını duyurdu.

Kampanya, Los Angeles’taki ikonik Hangar stüdyolarında Mason Poole tarafından Marni Senofonte ve Patti Wilson’ın stiliyle çekildi. Thomas Petherick tarafından tasarlanan çeşitli dekorların önünde Beyoncé, Tiffany & Co’nun Tiffany T, Tiffany HardWear, Tiffany Knot ve yeni Tiffany Lock mücevher koleksiyonlarından bazılarını üzerinde taşıyor.

Kampanya görüntülerinde en dikkate değer parça, kampanya için özel olarak hazırlanmış ve New York’taki Tiffany & Co.’nun JDIW’sinde elle yapılan Tiffany HardWear kolyesi oldu; öyle ki basına kolyenin montajı ve cilalanmasının 40 saatten fazla sürdüğü bilgisi verildi. Mevcut Tiffany HardWear kolyesinin ölçeğinin üç katı olan 18 ayar altın bağlantılara sahip olan kolye, yeni kampanyayı onurlandırmak üzere sadece sınırlı sayıda üretilecek.

Kampanya hakkında konuşan Tiffany & Co.’nun ürün ve iletişimden sorumlu başkan yardımcısı Alexandre Arnault; “Ortaklığımızı üst üste iki yıl sürdürmekten ve heyecan verici yeni bir aşk çağını başlatmaktan onur duyuyoruz” dedi.

https://www.youtube.com/watch?v=NR9XQAnrNqI