Manolo’nun Dijital Dünyası

Konumuz moda sektörüne adını altın harflerle kazımış tasarımlar olduğunda, Manolo Blahnik’in ayakkabıları, listeye en üst sıralardan giriş yapıyor. Yıllardır moda başkentlerinde kadınların vazgeçilmezi olan tasarımlar, bugün hala ilk günkü heyecanla giyiliyor. Şimdilerde, Blahnik’in vizyoner bakış açısıyla birlikte, bu tasarımlar bir süreliğine sokaklardaki yerini dijital ortama emanet ediyorlar. 

Manolo Blahnik’in CEO’su, aynı zamanda başarılı ve deneyimli bir sergi tasarımcısı olan Kristina Blahnik, The Manolo Blahnik Archives: ‘A New Way of Walking’i dijital dünyada hayata geçiriyor. Markanın 50’nci yılına ithafen kürate edilen bu dijital sergi, 18 aylık bir hazırlık sonucunda sanal ortamda hayat buluyor. Markanın arşiv çizimlerini, çekilen ve hiçbir yerde yayınlanmamış olan video’ları, fotoğrafları, portreleri ve kolaj çalışmalarını bünyesinde barındırıyor. 

Sergi, kendi içerisinde 5 farklı bölümden oluşuyor. The Pallette Room, Blahnik’in elinden çıkan 80’den fazla çizimi en ince ayrıntılarına kadar ekranlarınıza taşırken, 70’s Room, adından mütevellit 70’li yılların ışıltılı hayatını, Blahnik’in ince topuklu tasarımlarında yer alan kristallerle aydınlatıyor. Sergi hakkında detaylı bilgi, markanın web sitesinde sizi bekliyor.