İlhamını hayatın içinden alan tasarımcıların ikonikleşmiş markalara sahip olmaları tesadüf olabilir mi?
Müzedeki topuklu ayakkabıyla girilmez tabelasının egzajere edilmiş versiyonu kendisinin dünyaca ünlü bir ayakkabı tasarımcısı olmasına yol açan Christian Louboutin, ikonikleşmiş kırmızı tabanlar içinse asistanının sürdüğü kırmızı ojeleri ilham kaynağı kabul ediyor. Hal böyle olunca da akıllara şu soru geliyor; çok kısa bir süre önce Sonbahar /Kış 2021 koleksiyonunu tanıtan tasarımcı, Loubi Airways ile özlemini duyduğu tatil rotalarına gönderme mi yapıyor?
Geçtiğimiz sezon Loubiworld ile ilk dijital sunumunu yapan tasarımcı, Loubi Airways ile de hayalini kurduğu dijital dünyayı ziyaretçilere açıyor. Mimar Eero Saarinen’in fütüristik bakış açısıyla tasarlanan Loubi Airways, ikonik TWA terminalinden başladığı yolculuğuna sürprizlerle dolu bir uçuş deneyimi sunarak devam ediyor.
Parlak renklerin yanı sıra klasik Fransız Vichy desenini de Louboutin bakış açısıyla bizlere gösteren koleksiyonda şıklıktan ödün verilmediğini görmek için Loubicrew’a bakmak yeterli olurken bu sezon marka rotasını gözle görülür şekilde rahatlığa da çeviriyor.
Carabaca çantalar ve ayakkabılarda tarot kartlarından ilham alan marka, valizlerde ise retro posterler, çiçekler ve film sahnelerini yolculuğun bir parçası haline getiriyor. Pool slides için beklenmeyen bir hamle yapan tasarımcı şıklığı suni kürk ve yumuşak kadifelerde bulmamızı sağlıyor.