Kişisel bakımın, wellness kültürünün ve kozmetik ürünlerinin altın çağını yaşadığı bir yüzyılda, son bir yılımızı eve kapanmış bir halde geçirince, haliyle kendimize yaptığımız yatırımın yüzdesini artırıyoruz. Daha sağlıklı yaşamak, kendine iyi bakmak, cildimize, kişisel bakımımıza dikkat etmek, önceleri önemli bir konuyken, artık neredeyse herkes için elzem bir hal aldı. Malum, durum böyle olunca sadece kozmetik ve kişisel bakım markaları değil, lüks moda perakendecileri de çorbada tuzları olması için harekete geçtiler.
Ancak bu moda markaları seçkisinde Hermès, geçtiğimiz senelerde çıkarttığı ruj koleksiyonuyla büyük ilgi çekerken, yakın zamanda genişlettiği Hermès Beauty koleksiyonuyla yine gündeme oturuyor. Hermès Beauty’nin kreatif direktörü Jérôme Touron, çıkarttıkları ruj koleksiyonuyla büyük bir ilgi gördüklerini dile getirirken, koleksiyona dahil ettikleri yeni parçalarla da aynı etkiyi yaratacakları konusunda kendine oldukça güveniyor.
8 farklı renk tonundan oluşan allık, iki farklı uygulama fırçası ve aynı tonlara sahip rujlar, markanın mirası niteliğinde görülen ipek fularların renk tonlarından ilhamla tasarlanıyor. Tıpkı ipek bir fular gibi aynı yumuşaklığı, lüks algısını ve çekiciliği yansıtan bu kozmetik serisi, Hermès’in sunduğu yaşam stilini 7/24 üzerinde taşımak isteyen tüketicilere önerimiz.