Hepimizin evlere kapandığı bu dönemde tüm büyük markalar ne kadar zarar ettiğini açıklamaktan imtina etmez ve küçülme kararlarının ardı arkası kesilmezken bazı markalar da alternatif çözümler üretmeyi tercih ediyor. Tüm markalar yüzünü ev dekorasyonuna ve ev giyimine döndü. Dior’un bile bebek arabası ürettiği bir dünyada Cartier de pastadan payını almak için hamlesini yaptı.
Mücevher ve saatte tartışmasız bir üne sahip olan Cartier, lüksün sıcaklığını evlere de taşıma kararı aldı ve “The Art of Living” koleksiyonunu piyasaya çıkardı.
Kaşmir battaniyelerden bebek malzemelerine, kalemden porselen anahtarlık tepsilerine kadar her tür konforu sunan marka, logosunun panterini ev ürünlerinde keyifle gezdiriyor. Görünen o ki bu konfor, Cartier tutkunlarını markaya farklı bir bakış açısıyla bakmaya itecek.