Lüksün Sokaktaki Sembolü

Her türlü iş birliğine ve yeniliğe açık olan Louis Vuitton, yeni sezondan ilham aldığı iki farklı kaykayla piyasada tek olduğunu ispatladı. Usta işçiliğin sınırlarını zorlayan kaykaylar, markanın ayrıntılara gösterdiği özenin gözle görünür birer temsilcisi niteliğinde.

Daha önce de kaykay üreten Louis Vuitton 2009’da Stephen Sprouse ile, 2017’de ise Supreme ile yaptığı iş birlikleriyle adından çokça söz ettirmişti. Geçmişin rüzgarını arkasına alan erkek giyim sanat direktörü Virgil Abloh ise bu seferki tasarımların sahibi oldu.

İlk tasarım bu senenin koleksiyonunda yer alan suluboya temasıyla şekillenirken ikinci tasarım ahşap üzerine oyulmuş LV monogramlarından oluşuyor.

Kaykaycıları yanına çekmektense ürüne sahip olanların kendilerini özel hissetmelerini sağlamayı görev edinen Abloh, 2.660 dolarlık kaykaylarına eşlik etmesi için ultra lüks bir çanta hazırladı ve toplamda 58.500 dolara mal olan karşı konulmaz bir set yarattı.

Baştan sona Louis Vuitton monogramıyla işlenmiş olan ve renkli bir suluboya tasarımıyla dekore edilen beyaz kaykay sandığına sahip olmak için maalesef mağazaya gitmek yetmiyor, müşteri hizmetleri sizden bir de telefon bekliyor.