1925 yılında Adele ve Edoardo Fendi tarafından kurulan lüks moda evi Fendi, New Yorklu sanatçı Sarah Coleman ile yaptığı iş birliği sayesinde Miami Design District’teki pop-up kafeyi bir Fendi diyarına çevirdi.
Kafe, Coleman’ın Fendi’nin yaratıcı yönetmeni Silvia Venturini Fendi ile birlikte tasarladığı markanın Summer Vertigo kapsül koleksiyonu çevresinde şekillenirken, koleksiyona hakim olan sarı ve mavi tonları 70’lerin saykodelik şekilleri ve 90’ların sokak modasından ilham alıyor. Elbette ki markanın FF logosu FF Vertigo, tasarımın en can alıcı yerinde konumlanıyor.
Coleman tasarımı kafasında şekillendirirken en çok 70’lerden ve o dönemde herkesin kendini ifade etme derdinden etkilendiğini söylüyor. 70’lerin 20. yüzyılın en büyük moda dönemi olduğunu düşündüğünü ekleyen sanatçı; 70’lerin kafenin tasarımı için en doğru referans olduğunun altını çiziyor.
Markanın butiğinin tam karşısında bulunan kafenin parlak ve sarı gölgelikli girişinin ardından markanın logosu FF Vertigo ile selamlanan ziyaretçiler, logoyu mekanın çeşitli masalarını ve bar taburelerini süsleyen cesur bir motif olarak görürken, kafenin sarı duvarları da soyut girdaplı şekillerle gelenleri büyülüyor.