Kişisel Bakımın Altın ve Organik Çağı

Son birkaç yıldır insanoğlunun kendine iyi bakma güdülerinin gelişmesiyle birlikte, kişisel bakım algısı, daha spesifik konuşacak olursak “wellness” sektörü, deyim yerindeyse altın çağını yaşıyor. Yapılan araştırmalar özellikle geçtiğimiz 5 yıl içerisinde kişisel bakım ürünlerinin, spor aletlerinin, spor giyimin, sağlıklı beslenmeye faydalı ürünlerin satışının büyük bir ivmeyle yükseldiğini gösteriyor. 

Belki insanların kendilerine karşı olan duyarlılıkları artıyor, belki de sosyal medyanın dayatmasıyla insan kendine iyi bakmayı bir zorunluluk haline getiriyor, bunu bilemiyoruz. Ancak bildiğimiz bir şey var; o da pandemik kriz sırasında evlere kapandığımız süreçte, kişisel bakım ritüelini aksatmadan devam ettiriyoruz. Hal böyle olunca, bu bakım ritüelinin bir parçası halini almak isteyen markaların sayısı da hızla artıyor. Typology bu markalardan biri. 

Uzun süren bir araştırma sürecinin sonunda, herhangi bir fiziki mağaza açmadan dijital ortamda satış gerçekleştiren Fransa menşeli Typology, cinsiyet ayrımına gitmeden ürün gamını satışa sunuyor. Aklınıza gelebilecek tüm cilt bakım ürünlerini, vegan malzemelerden elde eden marka, ambalaj seçiminde de aynı çevre dostu duruşu sürdürüyor. Fransızların minimalist olarak nitelediği cilt bakım rutinini, maksimum sonuç almak adına organik bir üretimle bir araya getiren marka, soğuk havadan, mütemadiyen kullandığımız dezenfektanlar yüzünden zarar gören ciltlere ve kabul edelim, kendine iyi bakmak isteyen herkese hitap ediyor.